Thursday, June 28, 2007

19-03-2007 (Isnin)

19-03-2007 (Isnin)
Alhamdulillah malam nie aku cuba meluangkan waktu untuk menulis sedikit sebanyak perjalanan dan pengalaman yang boleh dikongsi bersama dalam perjalanan ke Abu-A platform yang berada 300km daripada darat. Daripada batu pahat, aku terus menuju ke kuala lumpur. Bergegas menyimpan pakaian yang belum dipacking. Jam 1 petang, bergegas ke pejabat, mengumpulkan data-data terkini project Abu Cluster.
Download database baru. Jam 3 petang, bertolak ke KLIA untuk naik flight ke KUANTAN. Sampai di KLIA tepat jam 3.45 pm, tapi tak bleh check in lagi. Sampai jam 4.30 pm baru aku bleh check in. Tepat jam 5.10 pm, flight masih belum bertolak.....Apa kena pulak ngan flight nie.....Aku tengok dari jauh, rupanya kipas sebelah kanan flight sedang direpair.....Tuhan saja yang tahu apa perasaan aku hari tu.....takut kemain kalau-kalaulah flight yang aku naik nie............
Alhamdulillah tepat jam 6 pm aku naik flight dan sampai di Kuantan jam 6.45 pm. Bergegas solah asar kemudian ambik teksi ke Suria Cherating, Kuantan. Tambang teksi RM 55 ringgit...Kenalah dengan tukang teksi Bro Nasir. Lepas check in kat hotel, sampai-sampai terus letih dan tidur......

No comments: